اتمام بخش اول بارش ها ! اما این پایان کار نیست !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ طی روز های گذشته شاهد بارندگی گسترده در سطح استان بودیم ، در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر که اوج بارش ها نواحی غربی و مرکزی استان بود و در ارتفاعات هم با کاهش چشمگیر دما ، بارش برف مناسبی رو داشتیم . خدا رو شکر روز های پر برکتی رو سپری کردیم در مازندران .

اما ، با عبور موجی از شمال دریا مازندران و نزدیک شدن ناوه مدیترانه ای ، حداقل تا اوایل هفته آینده شاهد آسمانی نیمه ابری و ابری در استان خواهیم بود در برخی نقاط گاهی مه آلود . در ارتفاعات استان در اکثر ساعات بارندگی خواهیم داشت خصوصا پتجشنبه و جمعه . این بارش ها گاهی به صورت گذری وارد جلگه استان هم خواهد شد که اواخر وقت پنجشنبه و اوایل وقت جمعه و تا حدی اواخر وقت شنبه و اوایل وقت یکشنبه از شانس بیشتر برخورداره .

بارش ها در ارتفاعات خصوصا ارتفاعات بالا دست ( بالا 2500 و 3000 متر ) به صورت برف خواهد بود گاهی با رعد و برق .

هشدار : در روز های آینده خصوصا پنجشنبه و جمعه ، احتمال سیلاب در ارتفاعات استان وجود داره خصوصا ارتفاعات غربی و مرکزی استان .

صبح پنجشنبه صبح سردی در استان خواهد بود اما طی روز های آینده ، با تضعیف پرفشار سطح زمین ، به صورت تدریجی از برودت هوا کاسته خواهد شد .

دریا نسبت به روز های گذشته آرام تر میشه اما بعضا به سبب وزش باد ، افزایش موج رو داریم خصوصا شنبه .

آسمان استان طی این مدت به صورت نیمه ابری و ابریه اما گاهی کاهش ابر رو هم داریم خصوصا جمعه .

با نزدیک شدن ناوه ای جدید از شمال دریا مازندران ، برای اواسط هفته آینده ؛ خصوصا ، روز دوشنبه باید منتظر گسترش و تشدید مجدد بارش ها در استان باشیم که در این مورد طی روز های آتی بیشتر بحث خواهیم کرد .

 

در زیر نزدیک شدن ناوه مدیترانه و موجی در شمال دریا مازندران رو در روز جمعه ملاحظه می فرمائید :

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای دیارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 

 

 



هواشناسی بابلسر فورکا استان ,بارش ,خصوصا ,ارتفاعات ,مازندران ,جمعه ,شمال دریا ,دریا مازندران ,ارتفاعات استان ,خصوصا ارتفاعات ,داریم خصوصا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب جذاب میکاپ روز تعمیرات لوازم خانگی گزینه بیست | دانلود آزمون و نمونه سوال دبستان تنهایی های یک دیوانه. پایگاه خبری میهن خبر فروش محصولات لاغری و تناسب اندام و چاقی